суботу, 31 жовтня 2015 р.

Маленьке доповнення [Small pins]

Наразі окрім основного хобі, вишивання та шитва, ще додалось додаткове захоплення - виготовлення прикрас. І хоча далеко цей процес не відрізняється від того, чим ми займались, проте все одно це дещо інший напрямок роботи.
***
Now not only sewing is our hobby, but also making cross stitch jewelry. And even if it is handmade it is still different from our usual work.


Брошки, як на мене чудове доповнення до одягу, яке чи-то робить вироб вишуканим, чи додає якусь деталь, на якій все одно погляд та увага затримується.
***
Personally I think that brooches are great addition to clothes, that make you more... elegant or make one really nice detail, on that attention is always concentrated.



Але найбільше мені все ж подобається брошка з українським стягом. 
Ось на чому моя увага обов'язково затримується, коли я бачу наш стяг. Наше позначка "свій" так і світиться і одразу починаєш людини неусвідомлено довіряти :)
***
But the most I like brooch with Ukrainian flag.
My attention becomes concentrated, when I see blue-yellow color :)


Гарних вихідних та гарного дня!
***
Soon all of them will be in my Etsy shop. For now you can see other jewelry.

P.S. Happy Halloween! I have 10% off for everything for today :)

2 коментарі:

  1. Чудовий напрямок :-) В самої зараз у роботі вишивка для подібного кулону :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Бачила ваші вже готові чудові роботи.
      Ідей у мене багато, та кулон маленький для таких ідей)

      Видалити