вівторок, 21 квітня 2015 р.

Крижана лихоманка! [Frozen fever!]

Дитячі мультфільми для мене є досі неодмінною частиною мого життя та примушують мене радіти як малу дитину, коли я отримую щось з улюбленого мультфільму.
Так у мене є декілька зошитів та папок з мультфільму "Крижане серце", а також срібні прикраси у формі сніжинок схожих на магію Ельзи. Та хто завгодно радів би з цього приводу!
Ось так і зародилася ідея зробити щось для фанатів мого улюбленого мультфільму останніх років.
***
Cartoons are still part of my life and it makes me go crazy like a little child, when I get something from favorite cartoon.
I have some notebooks and folders from "Frozen" movie and also silver snowflake necklace and ear-rings like Elsa's magic. Everyone would be happy to have it!
So thanks to that in my head appeared idea to make something for fans of my favourite cartoon for last years.






















Вишивку придумала не я, а ось побачила тут на Етсі.
***
Cross-stitch is not mine, you can buy it on Etsy.




















































І моя лялька Ельзи приєдналася до реклами косметички.
***
And my Elsa doll also joined cosmetic bag promotion!



Немає коментарів:

Дописати коментар