вівторок, 12 квітня 2016 р.

Вчитися українській вишивці [To learn Ukrainian embroidery]

Насолодившись постом у блозі Лариси та переглянувши в котрий раз майстерню Прекраси, я заразилась ідеєю пошити еко-торбинку з вишивкою. Але не хрестиком, а чимсь традиційно-українським. Переглянула пінтерест ось такі світлини та обрала собі такий варіант.
А вийшла у мене ось така вишивка, результатом якої я задоволена просто неперевершено.
Вишивала на українському тоненькому льоні. Впевнена, що другий раз за таку ж саму вишивку на цій тканині не візьмусь, хоча результат вартий того.
Незабаром буде й сумочка :)
Дякую, що завітали!

2 коментарі:

  1. Яка краса! Чекаю на торбинку :)
    Також хочу спробувати щось вишити, але не хрестиком, хоча нещодавно хотіла вишити на звичайній тканині малюнок хрестиком, також прочитала статтю Лариси про накладну канву, але у нас така канва цікава)))) там напевно хрестик 10 чи якого розміру, дві нитки муліне для нього замало, така враження, що потрібно у 4-6 вишивати)))а спеціально замовляти також не хочеться, тепер планую, як буду в Києві купити шматочок хорошої накладної канви))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      У мене є накладна канва, але... не можу я на ній вишивати. Вона незручна, каунт завеликий, хоча, кажуть, що є водорозчинна канва від ДМС, яка значно менша за каунтом аніж ця канва. Проте ціна її така, що краще купити рівномірку Zweigart та не перейматися.

      Видалити