суботу, 12 грудня 2015 р.

Просто вишивка [Ethnic embroidery]

І знову повертаюся до Вологодської вишивки, якої я вже досить багато навишивала. Хоча, натиснувшись на тег "російська вишивка" я зрозуміла, що тільки таку вишивку серед російських я й вишивала.
До того замовлення завжди йшли через ЯМ та до Росії, а от цього разу замовлення поїхало до Техасу в США. І, ні-ні, не до російських переселенців, а до справжніх американців.
Скажу чесно, було дивно вишивати на початку я його просто не очікувала такого замовлення, але після розуміння деяких особистих аспектів, вишивка пішла найкращим чином.
А зрозуміла я ось що: мені подобається російська вишивка. І російська вишивка не винна в тому, що сталося. Мені подобається усе, що не схоже на українське. А, погодьтеся, дивлячись на цю вишивку розумієш, що воно не наше, не українське, хоча схоже трохи і варте своєї уваги. І не дивлячись на те, що інші вишивки варті уваги, українські все одно єдині та найкращі.
Дякую, що завітали! Чудових вихідних!

Немає коментарів:

Дописати коментар