понеділок, 9 листопада 2015 р.

МК Вивчаючи мови [DIY Learning languages]

Пост видасться трохи не рукодільним, проте впевнена, що для більшості вивчаючих мови (а вивчають мови не тільки рукодільниці, а й їх діти) він буде досить цікавим, хоча й логічним.

На даний момент я посилено вивчаю німецьку мову, проте постало питання, що я не можу не тільки велику кількість слів вивчити, але й невелику. Відвідавши різні книжкові крамниці я знайшла так звані "картки для запам'ятовування з 420 економічними словами" або "мої перші слова німецькою", проте дивлячись на те, що слів там було не так вже й багато та більшість неспівпадала з моїм курсом, я почала міркувати, що робити.
На думку спала ідея зробити свої власні картки набагато зручніші ніж ті, що були у крамниці.
Для цього нам знадобиться:
- картон, можна найдешевший
- ножиці
- лінійка
- олівець або ручка
- дірокол
- кольорові маркери
- металеве кільце або нитка
По-перше розкреслюємо картки. Тонше, товще, як більше подобається
По-друге вирізаємо картки та діроколимо їх.
По-третє, пишемо кольоровими маркерами усі слова, що вам потрібні з однієї сторони іноземною мовою, з іншої - рідною мовою.
Чому саме кольоровими? Більшість людей (я у тому числі) запам'ятовує слова асоціятивно, у тому числі й з кольорами. А дітям ще й буде не так нудно навчатися.

І "одягаємо" на наші кільця слова, починаючи зараз же вчити їх.

З кільця можна завжди зняти ті слова, що вже вивчені, додати новенькі, зручно носити у сумці та дістати, наприклад, у маршрутці та ще раз переглянути слова.
У мене ще є третє кільце для вивчених слів, щоб картки не валялися скрізь.

Отже, чужому навчаймося та свого не цураймося :)
Дякую, що завітали!

Немає коментарів:

Дописати коментар