понеділок, 3 серпня 2015 р.

Новітня вишивка [Modern embroidery]

Переглядаючи сторінки англійських або американских журналів для вишивки, я помітила досить цікаву тенденцію рекламувати там виготовлення з готової вишивки або картин, або подушок, або листівок. Досіть рідко можна побачити щоб вишивка виконувала у повсякденні якусь цікаву роль, як, наприклад, у французів, що полюбляють використовувати вишивку у косметичках, сумках та інших цікавих жіночих дрібничках.
Я ніколи не бачила, щоб іноземці робили гаманці\косметички на фермуарах (вперше побачила у Mollie makes), тому вважаю, що цей пробіл неперевершено заповнюють рукодільниці з України, Росії та Білорусі своєю фантазією. 
І ось мій маленький внесок у таку творчість. 

























































































Вишивка французька з книги Jardin від Mango Pratique. 
Кольори метелика повністю змінила, щоб личило до тканини. 
Вишивка на канві Zweigart 14 каунту, бокові вставки - білоруський льон, задня стінка та середина - американска бавовна. 

























































Побачила на Пінтересті маленьку вишивку центрального серця і щось йокнуло в мені. 
Самого серця було замало, тому зробила новеньку схему та вона якось оформилась у окулярник. 
Вишивка проста, два кольори - червоний та винний, але, як то має бути зі скандинавською вишивкою, виглядає довершено. 
Вишивка знову на канві Zweigart, але 16 каунту, ззовні та всередині - американська бавовна, ущільнено клеєвим синтепоном. 
























































І остання моя улюблена. Обожнюю синій кобальтовий колір, давно бажала зробити щось з цієї канви, але шанс не випадав, а ось літо надихнуло на сад квітів і вийшла така моя авторська вишивка. 
Вишивка на китайській канві (нагадує якістю стандартну угорську канву) 14 каунту, як завжди, ззовні та всередині американська бавовна і звичайно ущільнено. 

Гарного дня! 
Дякую за відвідування мого блогу!

Немає коментарів:

Дописати коментар