вівторок, 30 серпня 2016 р.

Аахенська прогулянка [Walk throught Aachen]

Наша відсутність пояснюється тим, що нещодавно довелось побувати за кордоном, першим чином у чудовому німецькому місті Аахен. Я досить давно була у Дрездені та ще досі пам*ятаю свої враження. Але й Аахен мене вразив собою. Далі фото з моїми невеличкими коментарями.
Центральна частина Аахена достатня аби там прогулятися весь день, хоча є ще деякі місця, які можна встигнути відвідати, але які я не відвідала, бо була обмежений час у місті. 
Мапу Аахена можна безкоштовно взяти у туристичному центрі біля Аахенського собору та Скарбниці. 
Скарбницю при Соборі потрібно також обов*язково відвідати. Вона працює, на щастя, навіть по неділях. Ось декілька фото для розуміння, чому це потрібно зробити (перше фото - бюст Карла Великого, друге - корона Маргарити Йоркської). Студентський квиток коштував мені 4 Євро. 
Також раджу спробувати Італійське морозиво на центральній площі перед Собором (хоча загалом це морозиво популярне по всій Німеччині). За кульку воно коштує 1 Євро. 
На жаль, світлину повного Собору я не зробила, бо він знаходиться на реконструкції, але на світлині з морозивом можна зрозуміти його величність.
Особливістю та так званим "Шпеціалітетом" міста Аахен є Аахенські прінти. Вони мають довгу історію пов*язану з містом, тому усі, хто побував у Аахені має їх привезти з собою. Я собі теж купила спробувати невеличкий пакунок. Побачити та почитати про те, що це таке можна на сайті.Я купувала у цій маленькій крамничці, яка є сімейним німецьким бізнесом. Там можна ці прінти і спробувати.
Зголодніли? Тоді завітайте до найтиповішого німецього фастфуду "Hanswurst" на ринковій площі, де усе меню це німецькі ковбаски. Попереджаю, це дуже смачно! 
Дякую, що завітали до бложику! Залишайтесь з нами! 

Немає коментарів:

Дописати коментар